马摸鹿

 
I Dreamt I Dwelt in Marble Halls - Charlotte Jaconelli

无论何时都能找到自虐物的我


歌剧bohemian girl著名选段

《I dreamt I dwelt》

第一段歌词:

       I dreamt I dwelt in marble halls
  我梦见我居住在大理石厅
  with vassals and serfs at my side,
  身边簇拥着一群仆从和奴隶
  and of all who assembled within those walls
  对镶在墙上画里的所有人来说
  that I was the hope and the pride.
  我是他们的希望和骄傲
  I had riches all too great to count
  我有数不尽的财富
  and a high ancestral name.
  以及高贵的世袭姓氏
  But I also dreamt which pleased me most
  但梦中最让我快乐的是
  that you loved me still the same,
  你依然那样爱我
  that you loved me
  你爱我
  you loved me still the same,
  你依然那样爱我
  that you loved me
  你爱我
  you loved me still the same.
  你依然那样爱我 


P.S 想想艾瑟公主也没有爱过你呀傻孩子;;

 
2015-02-23
/  标签: 斯雷因歌词
   
评论